2018. november 2-án reggel 7 órától előreláthatólag 2018. november 3-án 20 óráig a NAV üzemi rendszereiben karbantartást végeznek. A karbantartás ideje alatt az adószakmai rendszerek, valamint az Elektronikus Adóbevallás kezelő rendszer (EBEV) szolgáltatások nem lesznek elérhetők. Ezen időtartam alatt a Kormányzati Portálon keresztül beküldött beadványokat a magyarorszag.hu fogadja és az erről szóló nyugtát visszaküldi, azonban azok NAV általi érkeztetése és visszaigazolása csak az újraindulást követően történik meg.

 

 

 

Az alábbi szolgáltatások a karbantartás ideje alatt is elérhetőek lesznek:

 

  • Az Online Számla rendszer a fenti időszak alatt is teljes körű szolgáltatást biztosít.
  • Az Online Pénztárgép rendszer (OPG) működni fog, ugyanakkor egyes beállítások módosítása nem lesz lehetséges.
  • Az Elektronikus Közútiáruforgalom-ellenőrző Rendszer (EKÁER) rendeltetésszerűen működik, ugyanakkor a karbantartási időszakban új adóalany regisztrációja nem biztosított
  • A Vám és Jövedéki szakmai folyamatokat támogató rendszerekben a normál üzemmód biztosított, azzal a megszorítással, hogy az Egységes Biztosítékkezelő Rendszerben (EBIR) keret módosítás a karbantartási   idő alatt nem lehetséges.

 

Kérjük, vegye figyelembe a karbantartást az elektronikus ügyintézésénél! Szíves megértését és türelmét köszönjük.

 

Nemzeti Adó- és Vámhivatal