• eyelash growth serum
  • Ma 2018. október 16., kedd, Gál napja van. Holnap Hedvig napja lesz.

    A 197 járásban elérhető fogyasztóvédelmi hatósághoz tavaly közel 31 ezer megkeresés érkezett, elsősorban jótállási, panaszkezelési és netes kereskedelemmel összefüggő ügyekben. Az online vásárlások számának folyamatos növekedése miatt idén is az e-kereskedelem áll a fogyasztóvédelem középpontjában.

     

     

    A fogyasztóvédelmi hatóság és a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) Internet Laboratóriuma 2017-ben több mint 800 – az előző évekhez képest ötször több - webáruházat ellenőrzött, főként próbavásárlásokkal. Az NFM a jogsértő webáruházakról folyamatosan tájékoztatja a fogyasztókat, ezzel segítve az egyes vásárlások előtti döntéseket. A hatósági intézkedéseknek köszönhetően a hazai internetes kereskedelemre nem jellemzőek a kirívó fogyasztóvédelmi jogsértések.

     

    Az árubemutatós visszaélések száma a 2015 decemberében elfogadott kapcsolódó törvénymódosítás és a hatékony hatósági eljárások eredményeként 2018-ra a negyedére csökkent. A rendőrséggel és az adóhatósággal folytatott sikeres együttműködésnek köszönhetően két megyében árubemutatós cégvezetőket előzetes letartóztatásba helyeztek, több megyében pedig megszűntek az árubemutatók.

     

    A vásárlók, családok biztonsága érdekében a fogyasztóvédelmi hatóság 2017-ben összesen 145 veszélyes terméket - főként gyermeksporteszközöket, játékokat, fényfüzéreket, etetőszékeket - vont ki a forgalomból.

     

    2018-ban folytatódik a vállalkozások jogsértő magatartását kiszűrő, konzultatív fogyasztóvédelmi tevékenység. Az éves ellenőrzési terv összesen 45 vizsgálatot tartalmaz, így többek között a lábbelikre vonatkozó szavatosság, a kuponos értékesítés és az utazási irodák ellenőrzését. Továbbra is kiemelt terület marad az elektronikus kereskedelem, az árubemutatók, a vidámparkok, kalandparkok és aquaparkok ellenőrzése.

     

    A hatósági ellenőrzések mellett kiemelt szerepe van a fogyasztói tudatosságnak is, melynek elterjesztését célszerű a fiatalkorúak körében elkezdeni. Az NFM ennek érdekében írta ki a „Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola” pályázatát, amely már a második tanévénél jár. A nagysikerű program keretében 16 megyében 36 általános és középiskola részesült elismerésben, a címet emellett két külhoni magyar iskola is kiérdemelte.

     

    Az NFM a továbbiakban is fontos feladatának tartja, hogy aktív fogyasztóvédelmi jelenléttel és rendszeres ellenőrzésekkel járuljon hozzá a magyar vásárlók, családok jogainak megóvásához, érdekeinek védelméhez.

     

     

     

  • написание пресс-релиза
  • статьи для сайта
  • написание статей
  • новости для сайта
  • написание коммерческого предложения
  • продающий текст
  • копирайтинг
  • копирайтер
  • копирайтеры
  • SEO копирайтинг
  • рерайтинг
  • рекламные кампании в интернете
  • обслуживание сайта
  • биржи статей