• eyelash growth serum
  • Ma 2017. október 18., szerda, Lukács napja van. Holnap Nándor napja lesz.

    Napokon belül befejeződik a nemzeti tengelysúly-ellenőrző hálózat telepítése, valamint a működtetéséhez szükséges informatikai hálózat kiépítése.

    A rendszer februárban válik működőképessé, az év második felében pedig az objektív felelősség elvén alapuló automatikus üzemmód is beindulhat.

     

     

     

    Mobil dinamikus tengelyterhelés-mérő rendszert kíván beszerezni a Nemzeti Közlekedési Hatóság – derült ki az uniós közbeszerzési lapból a múlt év utolsó munkanapján. A nyertes ajánlattevőnek 12 készletet kell leszállítania, amely magában foglalja a kerékterhelést mérő talpakat, a szintkiegyenlítő szőnyegkészletet, a kerékterhelést mérő, tengelyterhelést és össztömeget meghatározó, a mérést vezérlő szoftvert, valamint a forgalomirányító jelzőlámpát és annak állványát. Ez a mobil – azaz nem állandó helyre telepített – eszköz nyilván csak kiegészíti a már meglévő, beépített mérőhelyek hálózatát.

     

    A nemzeti tengelysúlymérő rendszer (TSM) kiépítésekor a mérési pontokon olyan útba süllyesztett érzékelőket telepítettek, amelyek képesek a járművek tengelyterhelését és össz­tömegét mozgás közben meghatározni. Az adatok alapján a kétségkívül túlsúlyos jármű automatikus bírsághatározatra számíthat, a túlsúlyosnak vélt járművet a közúti ellenőr kitereli a forgalomból, és helyszíni ellenőrzés során állapítja meg, hogy valóban túlterhelt-e a jármű. Ha igen, akkor az ellenőr szankcionál, és csak abban az esetben engedi tovább a járművet, ha a sofőr megszüntette a problémát. Természetesen mindez a külföldiekkel szemben is hasonlóképp működik: ha a bírságot a jármű külföldi vezetője nem fizeti be a helyszínen, lehetőség van a jármű visszatartására is.

     

    A TSM-rendszerben az ország 89 pontján mérőegységeket szereltek fel, az első szenzort még szeptemberben telepítették, a rendszer előszűrőként üzemelő kezdetének tervezett időpontja február, a teljes, az objektív felelősség elve alapján funkcionáló automatikus üzemmód a második félévtől várható.

    A nemzeti tengelysúlymérő rendszer megvalósítása a Nemzeti Közlekedési Hatóság és a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. által létrehozott konzorcium feladata. Igaz, hogy közben a közlekedési hatóság beolvadt a fejlesztési tárcába, ez feltehetően nem érinti az ellenőrző rendszer működését.

     

     

    Olyan eszköz kialakítása volt a cél, amely a közlekedés biztonságának javítása és a nemzeti útvagyon védelme érdekében minden korábbinál hatékonyabb ellenőrzést tesz lehetővé. A tengelyterhelés- és össztömegmérés kiterjesztése azért indokolt, mert a túlterhelt tehergépjárművek kiemelt problémát okoznak a közutakon. Az ilyen járművek balesetveszélyesebbek, az okozott kár nagyobb, és a túlterheltségből adódó balesetek gyakran végződnek tragédiával, amelyek megelőzhetőek lennének. A túlsúlyos járművek arányának csökkenésével javulás érhető el a közlekedésbiztonságban, illetve várhatóan csökken a súlyos és halálos balesetek száma is.

     

    Forrás: magyaridok.hu

     

     

     

     

     

     

    Asztrológus, Horoszkóp készítés, Tanácsadás

     

  • написание пресс-релиза
  • статьи для сайта
  • написание статей
  • новости для сайта
  • написание коммерческого предложения
  • продающий текст
  • копирайтинг
  • копирайтер
  • копирайтеры
  • SEO копирайтинг
  • рерайтинг
  • рекламные кампании в интернете
  • обслуживание сайта
  • биржи статей