• eyelash growth serum
  • Ma 2018. november 15., csütörtök, Albert és Lipót napja van. Holnap Ödön napja lesz.

    A 2016-os Genfi Motor Show-n mutatták be először a Microlino koncepcióváltozatát, mely a BMW háromkerekű törpeautójának, az Isettanak dizájnjából merítve – az ígéretek szerint – a jövő városi közlekedésének egyik fontos résztvevője lehet.

    A koncepció nemrég gördült le a tervezőasztalról, és most, hogy az összes engedélyt megkapta, 2018 decemberétől már az európai utakon is láthatjuk a játékos matchboxot.

    A törpeautók aranykora az '50-es években érte el csúcspontját, mert az emberek a motorbiciklihez képest nagyobb kényelmet szerettek volna, ám sokuknak nem volt pénze nagyobb autóra. Az életszínvonal rohamos emelkedésével ez megváltozott, és a törpeautók gyártása a '60-as évek elejére gyakorlatilag leállt.

     

     

    Napjaink egyre nagyobb problémája a városokban a parkolóhelyek hiánya. Átlagban 1,2 ember utazik egy autóban, naponta úgy 35 km-t. Ami azt jelenti, hogy a normál kocsik kapacitásának nagy része kihasználatlan. Az ideális megoldást tehát egy motor és egy személyautó kombinációjával lehetne elképzelni. Ahogy az emberiség egyre inkább szembe néz tettei környezetre gyakorolt hatásával, az autóiparban is elindult egy újfajta, alternatív szemlélet, ami az elektromos autók megjelenésében és egyre szélesebb körben történő elterjedésében tapasztalhatunk. A Tesla által fémjelzett úton Elon Musk cége van leginkább a rivaldafényben, de számos más tervező gondolkozik fenntartható és üzletileg is rentábilis megoldásokban.

     

    Egy svájci székhelyű vállalat, a Micro Mobility Systems, mely eddig csak robogókra és kerékpárokra specializálódott, újragondolta a terveket és a 21. század elvárásainak megfelelő utódot mutatott be a nagyközönségnek, teljes elektromos hajtással.

    Gyors előretörést terveznek a piacon, lezajlottak a legfontosabb előírt tesztek, és az autó minden engedélyt megkapott ahhoz, hogy az európai utakon „száguldhasson”.

     

     

    A hivatalos információk szerint még 2018 decemberében megérkezhetnek az első példányok Svájcba, majd 2019-től az európai utakon is megjelennek a Microlinók.

     

    A bemutatott elektromos eszköztől nem érdemes olyan szintű védelmet várni, mint egy autótól, ugyanis egy négykerekű kerékpárnak tekinthető. A 2435 mm hosszú, 1500 mm széles modell kétüléses kialakítást kapott, súlya pedig az akkumulátorok és az utasok nélkül 450 kilogramm, csomagtere pedig 300 literes

     

    A vállalat két változatot kínál a kis gömböcből, a 8 kWh-s 120, míg a 14,4 kWh-s akkuval szerelt példány pedig 215 kilométeres hatótávot ígér. Az apró, mindössze 20 ló-erős villanymotor mellé 110 Nm-nyi nyomaték társul, ami így összesen 5 másodperces 0-50-es gyorsulásra elegendő, végsebessége pedig 90 km/h-ban maximalizálható. Az első modellek pedig 2019 elején kerülhetnek a megrendelőkhöz, akik kifizették érte a 12 ezer euró körüli összeget.

     

    A Microline tervezői megtartották az '50-es évekbeli BMW Isetta legfőbb dizájnelemét, az orrán nyíló ajtót, a fényszórói azonban már LED-esek, és a hátsó szóló kereke pedig duplikált.

     

    A Microlino a retro érzés és a környezetbarát megoldások tökéletes ötvözete.

     

     

     

  • написание пресс-релиза
  • статьи для сайта
  • написание статей
  • новости для сайта
  • написание коммерческого предложения
  • продающий текст
  • копирайтинг
  • копирайтер
  • копирайтеры
  • SEO копирайтинг
  • рерайтинг
  • рекламные кампании в интернете
  • обслуживание сайта
  • биржи статей