• eyelash growth serum
  • Ma 2017. október 18., szerda, Lukács napja van. Holnap Nándor napja lesz.

    Lehet-e azon javítani, amiről azt sem tudjuk, milyen hatékonysággal működik jelenleg? A weblapja tulajdonképpen az ön internetes értékesítője: ha nem elégedett a teljesítményével, van lehetőség, hogy javítson rajta, de előbb tudni kell: mit hoz jelenleg, és hol veszíti el a vevőket.

     

     

    Legtöbb esetben a vállalkozások vezetői nem fordítanak figyelmet arra, hogy mérjék honlapjuk teljesítményét valamilyen módon – pedig ez teszi lehetővé azt, hogy növelni tudják a számokat.

     

    Mik a sarokpontok?

     

    1. Honnan (milyen weblapokról, fizetett hirdetésből, cégkatalógusból stb.) jönnek a látogatók?

    Miért lenne jó ezt látni? Mert ebből kiderül, melyik fizetett hirdetés hoz profitot, és melyiket érdemes megszüntetni, mivel nem hoz látogatókat a honlapra.

     

    2. Milyen kulcsszavakat használ az emberek többsége, és melyek azok, amiket kevesebben?

    A látogatók nagy többsége nem beszéli a szaknyelvet, így keresése, kulcsszó választása nagy mértékben eltér a szakemberétől. Kimutatás és gyakorlati tapasztalat is azt támasztja alá, hogy a látogatók 2-3 szavas kifejezéseket használnak keresésre és jellemzően valamilyen problémára keresnek megoldást.

    Érdemes tehát figyelni a használt kulcsszavakat, és alkalmazni ha ön állítja be azt a honlapján, vagy alkalmazza az Adwords hirdetéseket.

     

    3. Mit csinálnak a weboldalunkon a látogatók? Mennyi időt töltenek itt el és melyik al-oldalakon?

    (Ha ezzel tisztában van, akkor a gyengében teljesítő al-oldal (menü) tartalmát feljavítva, növelheti az itt eltöltött időt (magyarul, jobban leköti az emberek figyelmét, ez pedig a vásárlási kedvet növeli).

     

    4. A legfontosabb: mit csinálnak a vásárlók a honlapon?

    Hányan jutnak el odáig, hogy feliratkoznak a hírlevélre, kitöltik a megrendelés vagy ajánlatkérés űrlapot? Akik eljutottak idáig, honnan jöttek a honlapra, milyen kulcsszavakat használtak? Akik nem jutottak el idáig, hol morzsolódtak le?

     

    Ezekre mind talál választ a megfelelő eszköz segítségével, és használhatja honlapja fejlesztésében.

     

    A kérdések megválaszolásához hasznos eszköz a Google Analytics programja, amely ingyenesen használható és magyar nyelven is elérhető.

    Egy félórás munkával (webmesterek számára) a honlapba beépíthető az adatgyűjtést végző javascript blokk, innentől gyűlnek az adatok, és már másnap elemezhetjük az előző napi adatokat.

     

    A következő linken jelentkezhet be: www.google.com/analytics/hu-HU/

    Ha még nem tette meg regisztráljon ingyenesen, és használja a Google Analytics-et.

     

    Ezt a tanulmányt gondolatébresztőnek szántuk, hogy mindenki számára - aki honlapját szeretné profitnövelő eszközként tudni maga mellett - világos legyen milyen fontos a honlapon zajló folyamatok mérése, hogy ezek ismeretében meg tudja tenni a szükséges lépéseket, növelve profitját, kiszűrve felesleges kiadásait.

     

    Ha szeretne még több információt, ide kattintva jelezheti nekünk, ingyenes hírleveleink segíteni fognak!

     

    Remélem tanácsaim Ön is haszonnal alkalmazza majd!

    További sikereket kívánok!


    Csonga Attila

    www.honlaptanacsado.hu

     

     

     

     

     

     

    Asztrológus, Horoszkóp készítés, Tanácsadás

     

  • написание пресс-релиза
  • статьи для сайта
  • написание статей
  • новости для сайта
  • написание коммерческого предложения
  • продающий текст
  • копирайтинг
  • копирайтер
  • копирайтеры
  • SEO копирайтинг
  • рерайтинг
  • рекламные кампании в интернете
  • обслуживание сайта
  • биржи статей