• eyelash growth serum
  • Ma 2021. január 26., kedd, Vanda és Paula napja van. Holnap Angelika napja lesz.

    Csak azt, és úgy adhatunk, amit magunk is fenntartás nélkül elfogadnánk!

    Testreszabott biztosítási csomagok vállalkozók részére

     

    Nyugdíj, öngondoskodás, adóoptimalizálás – pénzről van szó, tehát kényes terület. A CIG Pannónia Biztosító képviseletét ellátó Szinva Global Care Kft. ügyvezetője, Gáll Tibor azonban mindezekről olyan természetességgel beszél, mint a levegővétel. Szeret emberekkel beszélgetni, bárhol, bármikor, különösen, ha az idősebb korosztállyal kerül kapcsolatba, hiszen – mint mondja – mindenkitől tanulhat valamit.

     

     

     

     

    Ez a képesség jól jön a munkája során, hiszen biztosítási területen dolgozik, és ügyfelekkel találkozik nap mint nap…


    Az ember sosem tudhatja, kivel kerül kapcsolatba, és hányszor találkozik olyan ügyfelekkel, akik ismerik egymást. A jó modor elengedhetetlen… A jó tapasztalat jó következményeket szül, a rossz pedig rosszat. Ha egy ügyfélnek jó a véleménye, újabb ajtók nyílnak. Olyan ajánlás ez, mint amikor megkérdezi: „Nem tudsz egy jó autószerelőt”? vagy „Te kihez jársz fodrászhoz?” Ha ajánlják az embert, az nagyon megtisztelő, és a munkám lényegesen eredményesebb és sikeresebb is. Minél több ügyféllel és élethelyzettel kerültem kapcsolatba, annál inkább megértettem, hogy mekkora felelősség ez a munka. A munka lényegét szerettem meg! Nagy öröm, ha partnereim arcán a megelégedettséget látom! Az a tudat, hogy biztosítani tudják a szeretteik és a saját biztonságukat, akkor is, ha váratlan helyzet következik be, és akkor is, ha a saját késői éveikre gondolnak! Elmondhatom, a személyiségemben történt érés folyamata eredményeként a munkából hivatás lett!

     

     


    Közvetlenül egy biztosító társaságnál dolgozik?


    Miután határozottan megfogalmazódott bennem, hogy biztosítási területen szeretnék dolgozni, és az is, hogy melyik társaságot szeretném képviselni, úgy döntöttem, hogy céget alapítok, és szerződött hivatalos partnereként látom el ezt a feladatot. Cégem, a Szinva Global Care Kft. (www.szinvaglobal.hu) teljesítette a szakmai és törvényi feltételeket, valamint a PSZÁF előírásait. Ezt követően szerződött partnere lett Magyarország legdinamikusabban fejlődő, és egyetlen hazai biztosító társaságnak, a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt.-nek.

     


    Miért éppen a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt.?


    Egy hazai biztosítóról van szó, amely pontosan ismeri a hazai viszonyokat, a piac szükségleteit, és a leggyorsabban reagál a piaci igényekre, és gazdasági változásokra. Meg kell említenem azt is, hogy a CIG Pannónia dinamikus növekedése meglátszik mind az új értékesítések számában, mind az állomány növekedésében, és elmondhatja magáról azt, hogy a stagnáló, vagy recesszióba hajló piaci körülmények ellenére kiemelkedő eredményt, teljesítményt tud felmutatni! Gondoljon csak arra, hány vállalkozás mondhatja el magáról, hogy az alapításától számított 3-4 évet követően tőzsdére jut, és bekerül a BUX kosárba?

     


    Megfogott valami, amit kávézás közben mondott: „Úgy tekint az ügyfeleire, mint akik iránt felelősséggel tartozik”, és olyan minőségi kapcsolatra törekszik, mint a „háziorvos-páciens viszony”!


    Ha az ügyfél, vagy partner tudja, sőt, érzi, hogy fontos számomra, amit gondol – és következetesen ebben a szellemben segítem őt a döntéseiben –, akkor egy minőségi kapcsolat alakul ki közöttünk. Hosszú távon gondolkodom mindig, amikor valakivel együtt dolgozom. Azt szeretném, ha szerződéskötés után 3 - 5 - 15 év múlva is ugyanolyan jó érzéssel és megelégedéssel gondolna rám! Volt már olyan esetem is, amikor az ügyfélnek én mondtam, hogy az a biztosítási megoldás, amire ő gondolt, a személyes körülményei miatt nem megfelelő a számára, pedig nekem előnyös lett volna, ha megköti.

     


    A biztosítási szakma sok ember szemében leértékelődött, sok a fenntartás, nagy a bizalmatlanság…


    A pénzügyi szektor, valamint a biztosítási szektor számára a bizalom kiépítése és megtartása a siker kulcsa. Ma a pénzen kívül a bizalomból van a legkevesebb, sokszor nem is indokolatlanul. Sajnos, vannak képviselők, akik elég sok kárt tettek a biztosítási szakma hírnevének. Nem szeretnék negatív tapasztalatoknál időzni. Inkább egy példával válaszolnék: Igaz, hogy nemes borokat is meghamisítottak egyesek, de az nem jelenti azt, hogy kitűnő minőségű borokat ne lehetne kapni! A bizalmatlanság másrészről természetes is. Ezt én úgy tudom leküzdeni, hogy igyekszem nem koncentrálni a „nemekre”, csak végzem a munkám, és szakmailag folyamatosan képzem magam. Olyan ez, mint a magvető munkája. Amikor elszórja a magokat ősszel, tudja, hogy tavasszal kikelnek, és nyárra termést hoznak. Pedig ősszel gyakran rossz az idő: esik, fúj, hideg van… Közben azonban tenni is kell valamit a sikerért: ápolni kell a kapcsolatokat!

     


    Hogyan látja a hazai helyzetet? Talán a nyugdíjkérdés foglalkoztatja az embereket leginkább…


    Fontos valamit tisztán látni: ez a probléma nem hazai probléma, egész Európában súlyos kihívás! Címszavakban csak néhány gond, amivel nekem, önnek, mindenkinek szembesülnie kell: A társadalom elöregedése, a gazdaságilag aktív és passzív összetétel változása, a szociális védőháló sérülékenysége, sőt, több területen már tarthatatlan állapota miatt elég drámai a jövőkép! Ezért felelősségteljes, komoly és haladéktalan döntéseknek és cselekvésnek van itt az ideje! Mi megszoktuk azt, hogy az állam gondoskodik rólunk, de a szociális terhek olyan mértékűek, hogy az már most világosan látszik: Ha most nem teszünk valamit mi magunk a jövőnkért, azt helyettünk senki sem fogja megtenni! Ha nem akarunk gyermekeink nyakába még több terhet akasztani azzal, hogy bennünket tartsanak el, akkor valamit lépni kell az ügyben. Sok családnak az is megoldás lehet(ne), hogy egy anyagi összeomlás kockázatát azáltal csökkentse, hogy a fő jövedelmet jelentő családtagot biztosítja. Sokan hitelt és adósságot örökölnek, pedig lehetne másképp is…

     


    Úgy tudom, ügyfélkörébe magánszemélyek és cégek is tartoznak.


    Valóban. Elsősorban a vállalati megoldásokra koncentrálok. Jelenleg is számos egyéni és társas vállalkozással vagyok kapcsolatban, akik számára a napokban testreszabott biztosítási csomagokat állítok össze. Az a tapasztalatom, hogy egyre több kisvállalkozás is felismeri, hogy mind céges, mind privát szempontok alapján érdemes élni ajánlatunkkal. Kivétel nélkül csak olyan ajánlattal, illetve megoldásokkal keressük meg partnereinket, amelyek esetében a NAV állásfoglalásával, a Nemzetgazdasági Minisztérium határozatával rendelkezünk. Sok lehetőség rejlik ebben, gondolva a bankgaranciák kiváltására, vagy fedezetigazolásként is felhasználható biztosítói kötelezvényekre! A könyvelők és könyvvizsgálók munkáját az említett határozatokkal, törvényi és jogszabálygyűjteménnyel, szakmai kivonatokkal segítjük! Azt is szeretném kiemelni, hogy a CIG Pannónia kitűnő termékei mellé a cégünk a Szinva Global Plusz szolgáltatást adja, amely ügyfeleink részére díjmentesen vehetők igénybe! Természetesen, akár céggel, akár magánszeméllyel tárgyalunk, a következő mottó szellemében végezzük: „Csak azt, és úgy adhatjuk, amit magunk is fenntartás nélkül elfogadnánk!”

     


    Látom, az órájára pillantott…


    Igen, egy óra múlva egy céges megbeszélés kezdődik…

     


    Fekete Zoltán

     

     

  • написание пресс-релиза
  • статьи для сайта
  • написание статей
  • новости для сайта
  • написание коммерческого предложения
  • продающий текст
  • копирайтинг
  • копирайтер
  • копирайтеры
  • SEO копирайтинг
  • рерайтинг
  • рекламные кампании в интернете
  • обслуживание сайта
  • биржи статей