Egy új jelentés szerint a brit kisvállalkozások akár három és fél munkahetet is elpazarolhatnak csak azért, mert nem hajlandóak időtakarékos technológiai eszközöket használni.
A Tech Hub által támogatott tanulmány feltárja, hogy valójában milyen kevés vállalkozás vesz igénybe segítő szolgáltatásokat a munkahelyén, és milyen utóhatások fordíthatók vissza a megfelelő eszközök használatával.
A Tech Hub három kulcsfontosságú javaslatot is közöl a megfelelő átalakítások ösztönzésére, beleértve a jutalmakat, ösztönzőket és a képzésbe való befektetést.
A számok azt mutatják, hogy a szoftvermegoldások általánosan alacsonyan terjednek el, 14%-uk harmadik féltől származó tárhelyet és felhőalapú tárolást használ biztonsági mentésekhez, 29%-uk pedig CRM-szoftvert. A Tech Hub azonban azt is azonosította, hogy az első számú tényező minden 10 vállalkozásból hetet visszatart az újabb technológiák bevezetésétől: a szoftverlicencek költsége.
Ezenkívül csak minden harmadik (31%) vállalkozás érzi magát „nagyon magabiztosnak” abban, hogy rendelkezik a technológia használatához szükséges készségekkel, ami rávilágít arra, hogy mind a munkavállalók, mind a vezetők számára kétségbeesett szükség van képzésre és oktatásra.
A Tech Hub szerint a generatív mesterséges intelligencia fejlődésével az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásainak közössége lemarad az időmegtakarításról, a nagyobb biztonságról, a bizonyítékokon alapuló döntéshozatalról, az új értékesítésekről és az üzleti sikerről.
A Cisco UK & Ireland kis- és középvállalkozásokért felelős ügyvezető igazgatója, Aine Rogers a következőket mondta: „Ahogy a világ egyre inkább összekapcsolódik, [the right technology] Ezenkívül lehetővé teheti a kkv-k számára, hogy új piacokra jussanak, új tehetségeket gyűjtsenek be, és ösztönözzék az innovációt azáltal, hogy új módokon érik el az ügyfeleket.”
A márka, a Vodafone Business UK marketing és kommunikációs igazgatója, Jo Wedlock hozzátette, hogy a tanulmány “rámutat arra, hogy a kormánynak és a technológiai szolgáltatóknak össze kell fogniuk a támogatás összehangolása érdekében”.
A KKV-k segítése érdekében a Tech Hub pénzügyi támogatást és egyéb jutalmakat kért, hasonlóan a szingapúri Go Digital programhoz és a dél-koreai Digital New Deal kezdeményezéshez.
A Tech Hub úgy véli, hogy a kezdeti bevezetést segítő célzott adókedvezmények és szubvenciók hasznosak lehetnek, hivatkozva az Egyesült Királyság Help to Grow: Digital programjára, amelyet a rossz elterjedtség miatt korán bezártak.
Végül a jelentés több befektetést kér a képzési programokba a készségek hiányának kezelésére, amely a KKV-k számára a második legnagyobb probléma.
- Tekintse meg összefoglalónkat a legjobb online együttműködési eszközökről
- Az informatikai infrastruktúrának haladnia kell a korral, és hibrid modelleket kell alkalmaznia
- Még mindig távolról dolgozik? Íme az összes legjobb hibrid működési technológia, amire szüksége van